نه

afruz

نه

۲ بازديد



هر عطر بنا به كيفيت ساخت و فرمولاسيون استفاده شده دوره ماندگاري مقيد و مخصوص به خود را دارد. از آن جا كه عطر يكي از المان‌هاي شناخت هر فرد به شمار مي‌رود در اين مطلب قصد داريم راه‌هاي ماندگار كردن عطرهاي مختلف را با چند رويكرد ساده به شما آموزش دهيم

 

1- مناطق گرم بدن را انتخاب كنيد

پوست گرم و به طور كلي گرما محرك بسيار خوبي براي بوي عطر است بنابراين بهترين مناطق براي استفاده عطر در بدن گردن، نبض دست، بالاي آرنج، پشت زانو، پشت گوش و هر ناحيه ديگري كه رگ‌ها در آن نزديك‌تر به سطح پوست باشند. همچنين موي تميز مي‌تواند ماندگاري عطر را تا يك هفته حفظ كند.

از آن‌جا كه اسانس‌هاي آروماتيك موجود در عطرها در مجاورت مو بسيار بهتر عمل مي‌كنند توصيه ما به مردان استفاده از عطر در اطراف كمر يا زير بغل است.

 

2- لايه‌هاي معطر را افزايش دهيد

اين كار به هيچ وجه پيشنهادي براي استفاده بيش از اندازه و غيرمعمول از يك عطر خاص نيست. شما مي‌توانيد با استفاده از ژل‌هاي شست و شوي معطر ابتدا محل مورد نظر را مرطوب كرده، سپس از يك دئودورانت مناسب استفاده كنيد و در نهايت عطر را استفاده نماييد. توصيه ما بر اين است كه 30 دقيقه پس از انجام اين موارد با كمي آب ناحيه مذكور را دوباره مرطوب نماييد تا هم بوي عطر قوت و شدت بيشتري به خود گيرد و هم ماندگاري آن افزايش يابد.

 

3- از افراط در استفاده عطر بپرهيزيد

معمولا هر فرد به راحتي پس از يك برهه خاص به عطر مورد استفاده خود عادت مي‌كند و در اين بين هستند كساني كه بنا به همين عادت در استفاده از عطر افراط به خرج مي‌دهند. اين كار نه تنها باعث ماندگاري بيشتر نمي‌شود كه حتي مي‌تواند باعث آزار اطرافيان شده و تاثير دلخواه شما را خنثي كند.

 

4- نازل عطر را در فاصله 12 سانتي‌متري بدن نگه داريد

در عطرهايي كه با نازل استفاده مي‌شوند توصيه ما بر اين است كه براي حصول بهترين نتيجه نازل عطر را در فاصله 12 سانتي‌متري از محل مورد نظر گرفته و سپس اسپري كنيد.



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.